Uitnodiging Rotary Filmpremière 2020

BREDASE FILMPREMIÈRE georganiseerd door Rotary Club Breda

Uitgesteld: i.v.m. de Corona situatie is de filmpremière verplaatst door de distributeur tot (waarschijnlijk) voorjaar 2021. We zien u graag dan!

aanvang film 07.00 u. ‘s avonds - Kinepolis, Bavelseparklaan 4 Breda

James Bond heeft de actieve dienst verlaten en is geen geheim agent meer. Een ontmoeting met een oude CIA-vriend leidt ertoe dat de hulp van 007 toch wordt ingeroepen. Zo komt Bond op het spoor van een mysterieuze schurk (Rami Malek, beroemd door Bohemian Rhapsody) die de wereld wil vernietigen. No Time to Die belooft een onvervalst avondje Bond-vertier.

Na de nodige inspanningen is het ons gelukt om de première van de 25e Bond-film te bemachtigen voor ons 10e filmevent! Wij zouden bijzonder vereerd zijn om u als sponsor te mogen verwelkomen.

Ook dit jaar houden wij het filmevenement in het bioscoopcomplex Kinepolis op Breepark. Daar ontvangen we onze gasten vanaf 17.30 uur met koffie en thee. Om 18.30 uur is het welkomstwoord en om 19.00 uur start de film.

Na afloop is er traditioneel een gezellige borrel met drankjes en hapjes.

De opbrengst van deze jubileumeditie van het filmevent gaat naar een project van Praktijkschool Breda. Jongeren van 17-18 jaar, die de school verlaten, hebben vaak nog een onderwijsvraag. Echter, het Nederlands Onderwijssysteem heeft daar geen antwoord op. Met dit project wil Praktijkschool Breda jongeren die niet gemakkelijk uit boeken leren goed toegerust de arbeidsmarkt laten betreden door een aanbod van praktische mbo-vaardigheden. Omdat de onderwijsbekostiging vanuit Rijkswege stopt wanneer de leerling het Praktijkonderwijs verlaat, is iedere bijdrage meer dan nodig!

Wij zouden zeer vereerd zijn u als sponsor te mogen verwelkomen. Een pakket als hoofdsponsor kost € 375,-. Daarnaast bieden we ook een variant van € 125,- als stersponsor (zie hieronder). Naast ondersteuning van een heel bijzonder goed doel, beleven u en uw gasten ook een gezellige avond.

Wij verwachten uw belangstelling te hebben gewekt en kijken uit naar een positieve reactie. Mocht u op voorhand vragen hebben, dan beantwoorden wij die uiteraard met plezier.

Met vriendelijke groet,

Filmcommissie Rotary Club Breda

filmeventbreda@gmail.com

SPONSORMOGELIJKHEDEN

HOOFDSPONSOR € 375,-

Tegenprestatie:

• twee kaarten op gereserveerde plaatsen, incl. koffie/thee en hapjes;
  • nadrukkelijke vermelding van uw logo en naam in het programmaboekje;
  • ultra grote display van uw logo op het grote doek in de bioscoop voorafgaande aan de film;
  • mogelijkheid om consumptiebonnen (à € 2,50) op rekening vooraf te kopen;
  • mogelijkheid om maximaal 8 kaarten (à € 30,-) bij te kopen;
  • hoofdsponsors krijgen natuurlijk VIP-plaatsen in de zaal.

STERSPONSOR € 125,-

Tegenprestatie:

• twee kaarten op gereserveerde plaatsen, incl. koffie/thee en hapjes;
  • naamsvermelding (zonder logo) in het programmaboekje;
  • mogelijkheid om consumptiebonnen (à € 2,50) op rekening vooraf te kopen;
  • mogelijkheid om maximaal 4 kaarten (à € 30,-) bij te kopen;
  • sponsors krijgen na de hoofdsponsors de “next best” plaatsen in de zaal.

INDIVIDUELE KAARTEN

€ 30,- p.p. incl. koffie/thee en hapjes.

AANMELDEN

filmeventbreda@gmail.com