Opbrengst SantaRun Breda 2014

Santa Run Breda opnieuw succesvol

Rotary Santa Run Breda 2014 heeft in december plaatsgevonden.

Een zeer succesvol samenwerkingsproject van 6 clubs: Rotary Club Breda, Rotary Club Breda Mark en Aa, Rotary Club Breda-West, Rotary Club Breda-Zuid, Rotary Club Prinsenbeek e.o. èn Rotaract Club Breda.

Breda had er weer een feestje bij op zondag 14 december 2014: een gezellig en sportief evenement en een prachtig financieel resultaat voor het onlangs opgerichte Jeugdsportfonds Breda.

De cheque die op 14 december 2014 onmiddellijk na de loop werd overhandigd toonde – als voorlopig resultaat– een bedrag van € 8.250 . Tijdens de eindevaluatie van januari 2015 kon het projecteam de eindbalans opmaken: het definitieve resultaat is bepaald op € 9.000. Dit betekent dat dit project ervoor zorgt dat 36 kinderen langdurig blij gemaakt zullen worden. Immers stelt elke

€ 250 het Sportjeugdfonds Breda in staat één kind, dat normaliter niet de kans krijgt om te sporten, een jaar lang verantwoord begeleid aan sport te laten doen.

Bekijk hier de film over Santa Run Breda 2014 op YouTube