Rotary Club Breda Zuid

Nora Werkt! - Breda

Welkom bij Rotaryclub Breda-Zuid

Over Rotaryclub Breda-Zuid

Rotaryclub Breda-Zuid is een service-club. Dat wil zeggen: Rotary is een netwerk van enthousiaste maatschappelijk betrokken vrijwilligers met een diverse achtergond. Ons credo luidt:

Service Above Self

Dus, dienstverlening waarbij eigenbelang op de achtergrond staat. Dit gebeurt met name lokaal in clubverband, maar ook daarbuiten binnen het zogenoemde "district", op landelijk niveau en binnen Rotary International.

Bezoekers zijn altijd welkom en wil je meer weten, schroom niet om contact op te nemen.

We ontmoeten elkaar wekelijks op maandagavond op locatie bij de Fazant in Ulvenhout. Onze avonden zijn varieerd en naast persoonlijke ontwikkeling en sociaal contact zijn we zeer actief in de lokale gemeenschap.

e-mail: secretariaatrcbz@gmail.com

Kom kennismaken met Rotary Club Breda Zuid op 25 maart!

Op 25 maart zal Dirk Spoormans een presentatie geven over de rol en positie van de advocaat binnen het strafproces in het licht van recente media berichtgeving. Actueel en boeiend!

Met onze open clubbijeenkomst willen we mensen op een laagdrempelige manier kennis laten maken met Rotary en haar doelstelling ‘Service above Self’.

Wil jij ook een verschil maken in de wereld om je heen en met professionals je kennis en kunde inzetten, vrienden voor het leven maken en maatschappelijk je steentje bijdragen? Het kan bij de Rotary.

De ontvangst is om 18:15 uur bij De Fazant, Sint Annadreef 2, 4851 RC Ulvenhout

Meer informatie? Bel of Whatsapp naar:

Pieter van Opstal, tel: 0634944477

Na een lange en vermoeiende rit vanuit de Oekraïne zijn 36 weeskinderen, in de leeftijd van 3-18 jaar met hun begeleiders, veilig gearriveerd in Breda.

Samen met de gemeente Breda, die voor de huisvesting heeft gezorgd, hebben de vier Rotaryclubs Breda, Mark en Aa, Mastbos en Breda Zuid snel en daadkrachtig vervoer georganiseerd om deze kwetsbare kinderen in veiligheid te kunnen brengen.

Een van onze lokale Rotaryleden is meegegaan op deze niet ongevaarlijke rit en zo hebben we naast fundraising ook een actieve bijdrage geleverd aan dit initiatief.