Jaarlijks organiseert Rotaryclub Cuijk~Maaskant diverse activiteiten.

De bridgedrive
Onze bridgedrive is al meer dan 30 jaren een succes in bridgend Land van Cuijk en verre omstreken. Zij vindt meestal in het eerste kwartaal van het jaar plaats. Er is doorgaans ruimte voor 80 bridgeparen die op een zaterdagmiddag en avond zeer gastvrij worden ontvangen. Tijdens de bridgedrive wordt er gespeeld om prachtige prijzen, die veelal door sponsoren bijeengebracht zijn.

Benefiet strafzitting 22 september 2018
Altijd al eens een rechtszaak willen bijwonen en benieuwd hoe het er aan toe gaat? Wat is jouw eigen oordeel over het gepleegde misdrijf, de verklaring van de verdachte, de uitspraken van het slachtoffer, het verhoor van de getuigen? Wat vindt de rechter van bewijs en straf en wat vind jij daarvan? Hier is je kans!

In samenwerking met De Weijer en de Young Talent Group, biedt Rotaryclub Cuijk-Maaskant je de mogelijkheid tot het bijwonen van een benefiet strafzitting. Rechter, officier van justitie en advocaten zijn (of waren) ook feitelijk in dat beroep werkzaam!

Kaarten zijn beschikbaar op: http://www.deweijer.nl/agenda/Strafzitting-Benefiet/Rotaryclub-Cuijk-Maaskant_20_957

Kerst 2018

Momenteel wordt er gekeken naar een nieuwe activiteit tijdens de kerstperiode. Wat het precies gaat worden is nog een verrassing. We hopen in september meer informatie te kunnen geven.

Bourgondisch Boxmeer
Naast de BridgeDrive heeft onze club tussen 2012-2017 5x Bourgondisch Boxmeer georganiseerd. Door het vele werk dat dit met zich meebracht waren wij helaas genoodzaakt de organisatie van dit festival te stoppen.

Voor meer informatie omtrent over deze activiteiten kunt u contact opnemen via de e-mail: rotary.cuijkmaaskant@gmail.com