Handicamp 2024

Beste Rotary vrienden, 9 januari, 2024

Afgelopen november vond het 21e Handicamp plaats. Het was wederom een zeer geslaagde week, ondanks het feit dat het weer niet erg meewerkte. Maar het creatieve Wigwamteam heeft zich daardoor niet uit het veld laten slaan en snel voor goede alternatieven gezorgd.

Dus in plaats van de abseilen vanaf de Wilhelminatoren- altijd zeer spectaculair voor de deelnemers - is de groep naar Luik getogen waar sky diving een even spectaculaire ervaring was. En ook nieuw was duiken in het zwembad en het bezoek aan een schaapherder in het veld. Al met al weer een echte survival ervaring!

Naast de sponsoring van deelnemers hebben de Rotary clubs uit ons distrikt ook handjes geleverd bij het verzorgen van het ontbijt, de avondmaaltijd en de slotbarbecue op vrijdag.

De afsluiting met een persoonlijk woord van de leiding voor iedere deelnemer, in aanwezigheid van ouders was een zeer feestelijke bijeenkomst met veel emoties, vooral toen er aan het eind toch echt afscheid genomen moest worden.

Intussen zijn we alweer druk bezig met Handicamp 2024, waar we weer teruggaan naar ons normale schema begin mei. Dat betekent dat verder in deze brief jullie ook de informatie over Handicamp 2024 vinden inclusief het aanmeldingsformulier. We hopen dat de “vaste” clubs mee blijven doen en dat er een paar nieuwe bijkomen. Het is immers een project van ons hele Rotary distrikt. Als er vragen zijn of behoefte is om op een clubavond wat te komen vertellen over dit mooie project, laat het even weten.

Hartelijke groet,

Guus Bucker