Bossen bloemen voor bewoners en personeel.

ROTARY CLUB OSS MAASLAND

We hebben onlangs o.a. in samenwerking met collega clubs 20 Brabantzorg huizen omgeving Oss die op `slot` zitten voorzien van 1500 bossen bloemen om bewoners en personeel een hart onder de riem te steken.

De impact van deze geste is zo groot dat wij via onze overkoepelende Rotary organisatie dit graag kenbaar willen maken.

Momenteel zijn de bloemen bijzonder redelijk te verkrijgen (neem contact op met grote kwekers of bloemisten) en de waardering bij de Zorghuizen die `op slot’ zitten is zowel bij bewoners als verzorgend personeel en vrijwilligers enorm, het geeft een enorme positieve boost, die in deze onzekere tijden zeer welkom is.

Zonder twijfel zetten alle Rotary clubs zich voorbeeldig in voor deze Corona periode, maar wij hebben gezien dat een bloemetje heel wat kan betekenen. Hopelijk nemen collega clubs dit initiatief over voor hun regio..

Met hartelijke Rotary groet, namens RC Oss-Maasland

Charles Bastings

2020-03-24