Alternatieve "club bijeenkomsten"

RC VUGHT ORGANISEERT DIY- CLUBAVOND

Het bestuur zocht naar een alternatieve wijze om de clubavond in te vullen en organiseerde de eerste Do-It-Yourself-clubavond. Per mail werden de leden opgeroepen om, elk vanuit hun eigen huis, het reguliere clubprogramma. Compleet met een link naar een interessante lezing en een heerlijk twee gangen thuisdiner van het vaste clubrestaurant.

De restauranteigenaar was blij met het initiatief: 'Wat hartverwarmend dat jullie mijn bedrijf op deze manier steunen'. Er werden maar liefst 31 couverts rondgebracht.

Voorzitter Annette Pasveer: 'Volgende week bieden we het weer aan. De programmacommissie werkt hard aan een digitale clubbijeenkomst met online lezing. En we geven graag de restauranteigenaar een steuntje in de rug. Zo hebben we toch ons wekelijks contactmoment, ook al is het beeldscherm’.

Afbeelding met foto, verschillend, voedsel, bos

Automatisch gegenereerde beschrijving

2020-03-20