Inzending 5

Inzend datum: 20-04-2022

Voorzitter: Dirk-Jan Zwagerman

Omschrijving project:

Benefietconcert OSSE STROTTEN ten bate van Stichting QUIET in Oss. In 2015 ging in Tilburg de eerste Quiet Community (QC) van start, inmiddels is er al in 11 gemeenten in Nederland een QC. De stichting 'maakt lawaai' tegen stille armoede. Doelstelling van dit project is om kinderen van ± 100 gezinnen dagje Efteling aan te bieden. Tegenprestatie aan sponsoren is concert in theater De Lievekamp te Oss door 4 lokale topartiesten met ervaring op nationale en internationale podia.

Kosten van het project: € 20.880,-

Eigen bijdrage club: € 2.500,-

Aantal betrokkene organisaties

± 45 bedrijven in Oss en omgeving met sponsorpakketten voor medewerkers, relaties etc.;

± 600 bezoekers via recette + opslag 'goede doel'

Totale inkomsten € 39.920,-

Projectresultaten:

Netto resultaat van € 19.000,- aangeboden door voorzitter Rotary Oss-Maasland tijdens benefietconcert op 28 maart 2022 aan voorzitter stichting QUIET.