Inzending 9

Inzend datum: 22-04-2022

Voorzitter: Rianne Mathijssen-van den Akker

Omschrijving project:

Rotaryclub Schaijk – Land van Ravenstein organiseert op 2 en 3 juli “Hier loop je warm voor!”, een 24 uurs wandelestafette voor 4 goede doelen (Kika, Stichting Kinderdroomwens, Ronald McDonaldhuis en Stichting Rotary Schaijk – Land van Ravenstein).

Aan deze wandelestafette nemen zoveel mogelijk teams deel. Deze teams wandelen samen 24 uur op het terrein van DAW in Schaijk en sponsoren zichzelf door, in de aanloop naar het evenement, acties op te zetten en daarmee zoveel mogelijk geld in de zamelen.

Hopelijk leveren deze gezamenlijke inspanningen aangevuld met de opbrengsten van diverse activiteiten tijdens het weekend zélf, een mooi eindbedrag op welke we op 3 juli aan het einde van het evenement bekend willen maken.

We doen er alles aan om zoveel mogelijk teams te motiveren om mee te lopen en er op 2 en 3 juli ook een gezellig evenement van te maken met optredens, muziek, presentaties en nog veel meer. Stiekem hopen we namelijk om dit wandelgebeuren in de toekomst elke 2 á 3 jaar te organiseren met telkens wisselende goede doelen.

Kosten van het project: € 15.000,-

Eigen bijdrage club: € 5.000,-

Aantal betrokken organisaties

• Kika
  • Stichting Kinderdroomwens
  • Ronald McDonaldhuis Nijmegen
  • Stichting Rotary Schaijk - Land van Ravenstein

Projectresultaten:

We hopen een zo groot mogelijk bedrag op het halen voor de 4 goede doelen. Het streefbedrag staat op € 40.000,00. Daarnaast is dit een hele mooie manier om in algemeenheid te laten zien wat Rotary doet en kan betekenen voor lokale gemeenschappen.