Clubwinkels

DISTRICT MIDDEN-NEDERLAND

CLUBWINKELS VOOR HET GOEDE DOEL

Rotaryclubs organiseren regelmatig acties om met de opbrengst daarvan goede doelen te steunen. Naast activiteiten zijn dat vaak doorlopende verkoopacties met uiteenlopende producten.
Het aanbod houden we vooralsnog binnen ons district.

Lees de Voorwaarden en meld je producten aan!

X:\# Mijn Documenten\Jacq's R'ry Webteam\DCC\Site Beter\Nieuwe Docs\Streep_Blauw.jpg

RC HUIZEN-GOOIMEER, APPELBIER EN APPELCIDER

In een 'Doos vol Geluk' vind je drie drankjes: Gooisch Gelach appelcider, Gooisch Genot appelbier en Gooisch Gelijk speciaalbier. De opbrengst gaat naar voor duurzaamheid en gelijke kansen voor kinderen en tegen eenzaamheid onder ouderen in het Gooi. En specifiek naar onze actie voor de Stichting Babyspullen en de Stichting Blessed Sun voor zonnelampjes voor basisschoolleerlingen in Kenya.

RC ZEIST, WIJN HOOG BEEK & ROYEN

X:\# Mijn Documenten\Jacq's R'ry Webteam\DCC\Site Beter\Nieuwe Docs\Winkel_Wijngaard.jpg

De wijngaard is een initiatief van Rotary Club Zeist in samen-werking met Het Utrechts Landschap. De opbrengst voorziet o.a. in het behoud en beheer van de biologische wijngaard alsmede het ondersteunen van lokale projecten via de Rotaryclub Zeist.
Verkoop van de wijn en het distillaat “Seyster Spirit” (‘Grappa’) via lokale wijnhandel en op vrijdag- en zaterdagmorgen op de wijngaard.

RC OP SEYST TE ZEIST, SLOTBIER

X:\# Mijn Documenten\Jacq's R'ry Webteam\DCC\Site Beter\Nieuwe Docs\Winkel_Slotbier-kl.jpg

Op initiatief van de Stichting Slot Bier op Seyst is in mei 2017 het Slot Bier op Seyst ‘Rond Blond’ geïntroduceerd voor Zeist en de regio. De verkoop gebeurt zonder winstoogmerk. De netto opbrengst van de verkoop van het Slot Bier is bestemd voor goede doelen in de regio Zeist via Rotary Club op Seyst.

RC VEENENDAAL-REGIO, WANDELGIDS

De wandelgids ‘De mooiste routes van de Heuvelrug Wandeltocht’ is uitgegeven als corona-proof alternatief voor het wandelevenement dat Rotaryclub Veenendaal Regio jaarlijks organiseert. Een prachtige gids om cadeau te geven! De opbrengst is bestemd voor Spieren voor Spieren en Netwerk voor Jou.