Appelbier en Appelcider actie

Apelcider en Appelbier Actie voor Vaderdag

Rotary Huizen Gooimeer verkoopt een vrolijke set van 3 flesjes met daarin natuurlijk gebrouwen Appelbier, Appelcider en een Lokaal Speciaalbier. Zoals altijd gaat 100% van de opbrengst naar jeugdprojecten. Specifiek zijn dat nu:

stichting Babyspullen

zonnelampjes voor schoolkinderen in Kenya via de Stichting Blessed Sun.

Wilt u onze goede doelen ondersteunen? Doe dan uzelf of een ander plezier met...

U koopt al een doosje met drie flesjes voor €10,00.
Een doosje met zes flesjes kost bovendien maar €17,50. Dat is een mooie korting van €2,50!

Bestellen gaat snel en eenvoudig

Klik door naar ons bestelformulier. Na ontvangst van uw bestelling sturen we een Tikkie. Na betaling komt uw bestelling zo snel mogelijk naar u toe.

Afbeelding met tekst

Automatisch gegenereerde beschrijving

Het verhaal achter de actie 'Een Doos vol Geluk'

Hoe het allemaal begon

In oktober 2019 zijn we op uitnodiging van een kleine ambachtelijke appelteler met een ploeg van enthousiaste Rotary Gooimeer vrijwilligers naar Waardenburg in de Betuwe vertrokken. Daar, in de boomgaard, hebben we in een middag honderden kilo’s appels geplukt en verzameld. Deze appels zijn ons volledig belangeloos geschonken om ons te helpen bij het ondersteunen van onze goede doelen.

Nadat we alle appels verzameld en ingeladen hadden zijn deze enkele kilometers verderop naar het Stroomhuis van Neerrijnen gebracht. Daar stond de Sap Mobiel van firma Huiskamp op ons stond te wachten om onze appels te persen, te pasteuriseren en te verpakken in 3 en 5 liter pakken. In totaal meer dan 350 stuks.

Enthousiast geworden door onze afnemers die in grote getalen de pakken appelsap kochten en vaak nog een tweede of zelfs derde bestelling plaatsen, hebben we de actie in het voorjaar van 2020 herhaald. De appels waren inmiddels al geplukt, deze hoefden alleen nog maar vers geperst te worden. Ook nu weer door de Sap Mobiel van Huiskamp.

Tijd voor iets anders, tijd voor Appelbier en Appelcider

Enthousiast geworden door een bezoek aan de Gooimeer Brouwerij besloten we dat de derde Appelsap actie over een andere boeg moest waarmee we onze trouwe afnemers opnieuw zouden verrassen.

Het basis ingrediënt bestaat nog steeds onveranderd uit heerlijke frisse Betuwse appels waar we versgeperst sap van hebben laten persen. Dit sap dient vervolgens als basis voor ambachtelijk gebrouwen bier en cider. Dit alles gebrouwen en gebotteld door de Gooimeer Brouwerij uit de Blaricummer Meent.

Gooimeer Brouwerij

De Gooimeer Brouwerij is in 2017 opgericht en sinds 2018 gevestigd in de Blaricummer Meent. Daar, aan de rand van het Gooimeer, brouwt men sindsdien op kleine schaal meerdere heerlijke speciaalbieren bestemd voor algemene verkoop. Gevraagd of het ook mogelijk was om bier en cider van appels te produceren reageerde men enthousiast en vonden we de brouwmeester bereid om speciaal voor Rotary Gooimeer een heerlijk fris appelbier en appelcider te brouwen.

Met trots presenteren we het resultaat: Een doos vol GELUK!

In de doos vol geluk vindt u drie verschillende heerlijke drankjes: Gooisch Gelach, Goois Genot en Gooisch Gelijk. U koopt al een doosje geluk met daarin 3 verschillende flesjes voor €10,00. Voor degenen die nog meer geluk willen kopen, bieden we 6 flesjes aan voor €17,50.

De doos bestaat uit 3 zalige geluksmomenten:

Bestellen gaat snel en eenvoudig

Enthousiast en nieuwsgierig geworden én u wilt Rotary Gooimeer graag ondersteunen in onze goede doelen. Neemt u dan een doosje geluk van ons af.

U koopt al een doosje van 3 flesjes voor €10,00. Koopt u 6 flesjes dan bieden we deze met een mooie korting voor €17,50 aan.

De opbrengsten van deze actie komen gegarandeerd 100% ten goede aan onze goede doelen projecten.

Bestellen is reuze eenvoudig met ons bestelformulier. Klik hier om naar ons bestelformulier te gaan. Na ontvangst van uw bestelling sturen we een Tikkie. Na betaling zorgen we ervoor dat u uw bestelling zo snel mogelijk ontvangt.

Afbeelding met tekst

Automatisch gegenereerde beschrijving