Hoe kan ik in mijn club invulling geven aan Vocational Service?

January is Rotary's Vocational Service Month | Rotary District 7910

Als programmacommissaris is het gemakkelijk een Rotaryjaar in te vullen met Vocational. Denk eens aan bedrijfsbezoeken, beroepspraatjes, innovaties in beroepen, studenten helpen bij stages en sollicitatiegesprekken enz. enz.. Of begin elke clubbijeenkomst gewoon met max. 5 min. achtergrond over een nieuwsitem van die week. Een Lagerhuisdebat over normen en waarden, medische onderwerpen of via een inleider een 1-1 debat. Kortom, er zijn zoveel mogelijkheden die clubleden boeien en binden binnen Vocational Service dat 50 clubweken eigenlijk tekort is.

Om een club verder te helpen aan ideeën, suggesties te geven, achtergrond-gegevens te verstrekken of met begeleiding samen met meerdere clubs in de omgeving een Lagerhuisdebat uit te werken – de districtscommissie Vocational helpt u graag.

▬▬ Neem contact met ons op ▬▬

Veel clubs zijn u reeds voorgegaan met succesvolle clubbijeenkomsten. We kijken uit naar uw reacties.

Onderstaande powerpoint geeft een goede uitleg wat Vocational Service is