Jeugduitwisseling

Dit wordt een druk jaar voor onze commissie ‘internationale jeugd uitwisselingen’. Op 7 augustus is de 17-jarige Lotte afgereisd naar Mexico. Ze gaat daar naar school en verblijft bij drie (Rotary) gastgezinnen. Bij elk gezin is zij drie maanden. Lotte had er enorm veel zin in en we zijn heel benieuwd naar haar ervaringen. De inkomende student Paige, een 16 jarig meisje uit Canada, komt een jaar lang naar ‘Drechterland’. Paige verblijft bij drie van onze gastgezinnen en zij volgt een schooljaar op het Martinus college. We zullen ook kijken of zij hier met een dansgroep of dans cursus mee kan lopen. Dansen is Paige’s passie. Op onze eerste bijeenkomst in september komt Paige zich voorstellen in de club. Daar kijken we al naar uit en we hopen dat Paige een prachtig jaar in ‘Drechterland’ zal hebben.