GO-Classic 2021

De GO-Classic is een wielertoertocht die sinds 2013 jaarlijks worden gereden op het mooie eiland Goeree-Overflakkee. De organisatie is in handen van de Stichting GO-Classic, onderdeel van Rotaryclub Goeree-Overflakkee.

Vanaf de eerste editie is de stichting lid van de NTFU. Onze toertocht voldoet aan de hoogste kwaliteitseisen en is daarmee gekwalificeerd als 'Extra Goed Geregeld'.

Als deelnemer ben je er dan ook van verzekerd dat je een toertocht rijdt van hoge kwaliteit op het gebied van organisatie, route-aanduiding en veiligheid. De prachtige omgeving van het eiland is de kers op de taart.

Dit jaar vindt deze mooie wielertocht plaats op zaterdag 10 september. Check de website voor meer informatie.

Bekijk het fotoalbum