Stuur je wens voor een ander in

Rotaryclub Heemstede neemt ook dit jaar weer het initiatief om wensen van mensen in vervulling te laten gaan. Deze wensen kunnen heel divers zijn.

De wens kan bijvoorbeeld een tweedehands fiets voor een Oekraïens gezin inhouden, een rolstoel voor een mindervalide medemens of het helpen schilderen van een clubhuis. Of denk aan een wandeling of een gesprek met mensen die zich eenzaam voelen of hulp bij het verrichten van administratieve handelingen. Alle wensen zijn welkom. Dien een wens in via het wensboom-formulier of scan de QR-code:

Om deze wensen (financieel) mogelijk te maken, organiseren we op nieuwjaarsdag om 14.00 uur een nieuwjaarsduik in de vernieuwde haven van Heemstede om geld in te zamelen. De opbrengst van het eten en drinken, dat tijdens de gezellige nieuwjaarsduik wordt verkocht, komt ten goede aan de uitvoering van de wensen.

Deelname aan de nieuwjaarsduik is gratis, maar vooraf aanmelden is noodzakelijk!