Wijnactie

Wijnactie Rotary Heusden

Jaarlijks houdt onze club een wijnactie voor 2 goede doelen. De leden proberen zoveel mogelijk dozen wijn te verkopen gedurende enkele maanden per jaar. De opbrengst minus de kosten voor de aankoop van de wijnen gaat volledig naar de goede doelen. Door gunstig in te kopen kunnen we ruim 2 euro per fles, dus ruim 12 euro per verkochte doos aan de goede doelen schenken.

Een speciale wijncommissie doet de inkoop van de wijnen. Er vindt een uitgebreide proeverij plaats met een aantal wijnkenners binnen onze club. Hierdoor kunnen we met recht zeggen kwalitatief hoogwaardige wijnen te kunnen leveren tegen zeer gunstige prijzen. Zowel de wijnen als de prijzen zijn niet via internet te vinden.

Het succes is inmiddels groot. We doen deze actie al zeer vele jaren. Kopers komen graag ieder jaar terug op onze wijnen.