STICHTING COMMUNITY SERVICE ROTARYCLUB Heusden

FISCALE GEGEVENS:

Het RSIN/fiscaal nummer is 808890232

BESTUUR:

Het Bestuur van de Stichting telt drie leden: voorzitter, secretaris en penningmeester. Geen van deze leden heeft een meerderheid in de zeggenschap over het vermogen van de Stichting. De drie leden hebben gelijkheid van stemmen.

BEZOLDIGINGSBELEID:

Het bestuur ontvangt geen beloning. De Stichting heeft geen personeel in dienst, waardoor beloningsbeleid voor personeel niet aan de orde

DOELSTELLINGEN:

De formele doelstelling van de Stichting is het verrichten en doen verrichten van charitatieve werkzaamheden ten algemenen nutte, zowel nationaal als internationaal, passend binnen het kader en de doelstellingen van Rotary. De Stichting tracht haar doel te verwezenlijken door onder meer het ter beschikking stellen van financiële en overige middelen ten behoeve van specifieke projecten die passen binnen de genoemde doelstelling. Daarnaast tracht de Stichting haar doel te bereiken door het organiseren en doen organiseren van activiteiten waarvan de opbrengst wordt aangewend conform de doelstelling. De Stichting beoogt niet het maken van winst, maar streeft wel naar gezonde financiële verhoudingen.

BELEIDSPLAN:

De hoofdlijnen van het beleidsplan zijn:

-

Rotaryclub Heusden onderneemt fundraisingactiviteiten die leiden tot opbrengsten. Deze opbrengsten komen ten gunste van de Stichting Community Service Rotary Club Heusden.

-

We streven ernaar om niet meer vermogen aan te houden dan redelijkerwijs nodig is voor het werk voor het doel van de Stichting. Hiertoe is een plan ontwikkeld voor de verdere afbouw van het vermogen.

-

De Stichting geeft elk jaar substantiële financiële ondersteuning aan twee goede doelen. Een van deze goede doelen is lokaal. Het andere goede doel is internationaal. Daarnaast geeft de Stichting kleinere bijdragen aan andere goede doelen.

Zoals eerder vermeld, geeft de Stichting elk jaar substantiële financiële ondersteuning aan twee goede doelen. Een van deze goede doelen is lokaal. Het andere goede doel is internationaal. Daarnaast geeft de Stichting kleinere bijdragen aan andere goede doelen.

FINANCIËLE verantwoording:

De exploitatierekening en balans zijn op deze site te vinden. Het boekjaar loopt van 1 juli tot en met 30 juni.