Jaarlijkse dag Walibi

Afbeelding met achtbaan, rit, tekst, attractiepark

Automatisch gegenereerde beschrijving

Heusdense durfals in de Goliath

Ook in 2024 verzorgen Rotary Heusden en Walibi Holland weer een geheel verzorgde dag voor een grote groep kinderen uit Heusden, Vlijmen en Drunen.

We vertrekken met een volgeladen bus vol opgetogen kinderen tussen 12 en 16 jaar (al dan niet onder begeleiding van een ouder of verzorgende), vanuit de gemeente Heusden naar Biddinghuizen.

Eenmaal in het park kunnen de enthousiastelingen ieder hun meest favoriete attractie opzoeken. Dat wordt vast een sprintje trekken naar de meest vette achtbaan van Nederland, de Goliath!

Maar natuurlijk is er voor iedere maag een geschikte achtbaan te vinden in dit geweldige park. Keuze genoeg!

Ook voor de lunch wordt gezorgd. Kortom het wordt een geweldige belevenis voor kinderen voor wie een dagje uit naar een pretpark niet zomaar vanzelfsprekend is in het gezin.

Deze actie verzorgen we sinds …. in nauwe samenwerking met Stichting Leergeld Heusden, De Voedselbrigade Oudheusden en Bijeen.

Met grote en speciale dank aan Walibi Holland!