Informatie over de fundraising projecten van Rc HadM

FUNDRAISING PROJECTEN STICHTING COMMUNITY SERVICE ROTARY CLUB HORST AAN DE MAAS

FUNDRAISING PROJECTEN

ASPERGE PROJECT

Rotary Club Horst aan de Maas organiseert jaarlijks een asperge-actie. Ieder jaar wordt dit ten behoeve van een goed doel gedaan door de leden van de club die hiervoor asperges (en vlaaien) rondbrengen naar collega-rotary clubs in heel Nederland. De lijsten voor bestellingen worden in het voorjaar verstuurd.

·

In 2018 heeft dit plaats gevonden op zaterdag 19 mei. De opbrengsten zijn bestemd voor ons project in Nepal.

WIJN ACTIE

Rotary Club Horst aan de Maas organiseert jaarlijks een wijn-actie binnen de eigen club waarvan de opbrengst ten goede komt aan één van de service projecten. Deze wijnactie vindt altijd plaats in de maand december.

AMUZE

Rotary Club Horst aan de Maas organiseert jaarlijks een netwerk bijeenkomst. Ieder jaar wordt dit ten behoeve van een goed doel gedaan. De opbrengsten hiervan komen volledig ten goede voor de service projecten.