Doet Boersma

Doet Boersma, beeldend kunstenaar en directeur van Kunstacademie Friesland: waarom ik lid ben van de Rotary

Ik ben lid, omdat ik op deze manier in contact kom met een groep mensen die buiten mijn beroepsgroep werken en samen helpen om lokale, nationale en internationale doelen te bereiken. De Rotary club is nl een service club, een club die zich inzet voor Goede Doelen. Het is beslist geen club voor “rijke witte mannen”, je zet je in met de mogelijkheden die je hebt, dat kan bijvoorbeeld samenwerken in een project zijn of bijvoorbeeld “handen uit de mouwen” . Omdat je samenwerkt, leer je mensen kennen en dat levert interessante contacten en samenwerkingsverbanden op. Met veel plezier ga ik naar onze gezamenlijke bijeenkomsten op dinsdagavond.

Wil je mijn werk bekijken, check dan www.doetboersma.nl