LIDMAATSCHAP

Lid worden van Rotary Lingewaard-Bemmel?

Belangstelling voor onze club stellen we zeer op prijs. We zijn nog op zoek naar nieuwe leden. Hoewel Rotary diverse regels kent voor het uitnodigen van kandidaat-leden en het toetreden tot een club, kunt u zelf kenbaar maken lid te willen worden van onze club. Dat kan door het contactformulier onder menu-optie contact in te vullen.

Een Rotaryclub is nadrukkelijk geen businessclub maar een plaats waar je in alle openheid kunt praten over mogelijkheden en ontwikkelingen die spelen in beroep of privéleven, waar je van anderen kunt leren. Van oorsprong is Rotary een serviceclub. Dat betekent dat we dienstbaar zijn aan anderen en ons op verschillende terreinen inzetten voor de maatschappij. Ieder lid van onze club woont of werkt in de gemeente Lingewaard. We streven naar een brede spreiding van beroepsachtergronden binnen onze club om zoveel mogelijk opvattingen en meningen te horen en ons eigen perspectief te verbreden.

Als lid van Rotary word je niet alleen opgenomen in een dienstbaar netwerk, het lidmaatschap is een internationaal paspoort waarmee je welkom bent in elke club over de hele wereld. Rotary verruimt je blik op de samenleving.