Persbericht Tulpen voor het Golden Tulip Hotel nov 2014

Tulpen voor het Golden Tulip Hotel

Zaterdag 1 november vindt de derde Golden Music Night plaats in het Golden Tulip Hotel Arnhem Doorwerth. Deze swingende benefietavond, met optredens van een liveband en de bekende soulzangeres Shirma Rouse, wordt georganiseerd door Rotaryclub Oosterbeek-Kabeljauw, de ondernemers van Topinuwregio.nl en het Golden Tulip Hotel. De opbrengst is voor de Stichting Leergeld.

Om de goede samenwerking te benadrukken heeft landschapsarchitect Annerie van Daatselaar namens de Rotaryclub 150 tulpenbollen aangeboden aan hotelmanager Mathijs Fleur van het Golden Tulip in Doorwerth. Het betreft de “End Polio Now” tulp die eind vorig jaar door Rotary Nederland met deze naam gedoopt is. Met de opbrengst van de verkoop van deze tulpenbollen worden wereldwijd projecten gesteund om polio te bestrijden.

Van Daatselaar: “We zijn erg blij dat het hotel de benefietavond faciliteert. Op deze manier steunen we ook nog de strijd tegen polio. De tulp staat hier symbool voor een goede start van een sterk en kleurrijk project. ”

Anton Peters , de eigenaar van hoveniersbedrijf Evers & Weijman en lid van Topinuwregio.nl., zorgt voor de aanplant van de tulpenbollen bij het terras van het hotel. In het komend voorjaar kunnen de gasten genieten van de fleurige border.

Meer informatie en kaartverkoop Golden Music Night: www.goldenmusicnight.nl

Meer informatie: