Golden Music Live 2015

Golden Music Live! 2015

Swingen & loungen in Doorwerth

De uiterst succesvolle derde editie van de Golden Music Night krijgt een nog swingender vervolg, onder de nieuwe naam Golden Music Live!. De programmering van deze vierde editie is rond en het zijn niet de minste namen die op zaterdag 31 oktober 2015 op het podium staart.

Artiesten

Opnieuw treedt Shirma Rouse op, die dankzij haar vele optredens in De Wereld Draait Door en haar indrukwekkende op­tredens tijdens The Passion en North Sea Jazzfestival nog elke dag nieuwe fans wint. Ook Martijn Fischer, de perfecte vertolker van het repertoire van Andre Hazes, zal vele liefhebbers naar de feestlocatie in Doorwerth lokken. Wie mogen wij nog meer verwelkomen? Ten eerste Martin van de Starre, bekend van zijn rol als Judas in de musical Jezus Christ Superstar maar ook als lid van de Edwin Eversband, die zal zorgen voor de nodige rock. Verder de veelzijdige zangeres Lesley van der Aa, onder andere backing vocal van Jan Smit en de drie J's, Martin Verdonk, één van de beste percussionisten van ons land en multi-talent Jarno Ibarra, die als human beatboxer al vele prijzen won.

Last but not least: alle artiesten worden begeleid door de Roger Happel & friends band. Deze band staat garant voor een perfect samenspel van bandleden, arties­ten en publiek. En voor de uit Doorwerth afkomstige bassist Paddy van Rijswijk is het nog een thuiswedstrijd ook.

Locatie

Voor deze gelegenheid ondergaan twee zalen van het Fletcher hotel restaurant Doorwerth-Arnhem aan de Kabeljauwallee 35 (Voorheen Golden Tulip Arnhem Door­werth) een metamorfose.

Wordt u vriend van Golden Music Live?

Nieuw dit jaar is dat u vriend kunt worden van Golden Music Live. Word voor €100,= vriend van Golden Music Live. U krijgt 2 toegangskaarten en vermelding als vriend op onze websi­te. Op de avond zelf worden vrienden natuurlijk extra in de watten gelegd!

GML, het perfecte bedrijfsuitje in onze regio! Kom gezellig met uw zakenre­laties of met uw medewerkers naar Golden Music Live! Neem contact opvoor een aanbieding op maat.

Bezoekers kunnen afwisselend rondlopen van de grote feestzaal met podium, dans­vloer en bar naar de sfeervolle loungezaal met zitjes en genieten van een hapje en drankje. De loungezaal wordt onder leiding van Vila Lifestyle Comfort uit Renkum volledig ingericht door plaatselijke onder­nemers. Een mooie gelegenheid voor een feestelijke avond met uw partner, vrienden, bekenden of zakenrelaties.

De Golden Music Live wordt georganiseerd door Rotary Club Oosterbeek-Rabeljauw, samen met TOPinuwregio.nl en het Flet­cher hotel restaurant Doorwerth-Arnhem. De opbrengst komt dit jaar ten goede aan Manege zonder drempels te Bennekom.

Kaarten

De kaarten kosten € 19,50 in de voorverkoop. Voor meer informatie en kaartverkoop zie de website: www.goldenmusiclive.nl