Beste

Betreft: Voorbeelmail kerstpakket voor mogelijke afnemers 2013

Beste…. /Goedemiddag,

Ik schrijf deze mail met enige schroom en zeer grote terughoudendheid. Omdat ik weet hoe overbelast al onze mailboxen voortdurend zijn. Toch hoop ik dat u het mij voor deze ene keer niet kwalijk neemt.

Mijn Rotaryclub Oosterbeek-Kabeljauw organiseert al vele jaren met succes een kerstpakketten actie. Daarbij wordt werkgevers de mogelijkheid geboden via onze club (een zelf samen te stellen) Makro-kerstpakketten te bestellen. Vanwege het volume is onze club in staat een extra korting te bedingen, die wij op onze beurt dan besteden aan een van de goede doelen waarvoor onze club zich inzet. Dat is ook mogelijk omdat de pakketten door leden van de club worden bezorgd.

Als u dit aanspreekt, nodig ik uit bijgaande folieer te lezen en misschien contact op te nemen met een van de daarin genoemde contactpersonen. Bedankt voor de tijd en aandacht voor deze mail. Ik hoop daar op enig moment naar u toe iets tegenover te kunnen stellen.

Met vriendelijke groet,

Rotary Oosterbeek-Kabeljauw