Onze club

In de 72 jaar dat Rotaryclub Purmerend bestaat, is de constante factor dat we ons inzetten voor goede doelen in Purmerend, de regio Waterland en ver daarbuiten. De handen uit de mouwen steken zit in onze genen, ‘rotarians’ zijn People of Action. Daarom zetten we met grote regelmaat samen de schouders onder projecten. Want, rotary is vrijwillig, maar niet vrijblijvend!

Het wekelijkse samenkomen en samen dingen ondernemen versterkt de onderlinge band. Een heel belangrijk onderdeel van rotary is dan ook oog hebben voor de ander, het samen goed hebben en het delen van lief en leed. Door de bijzondere onderlinge contacten groeien vaak vriendschappen voor het leven, weten we inmiddels.

De club heeft 35 leden en wij komen dinsdags bij elkaar van 17.30 tot 20.00 uur in restaurant De Andere Oever in Purmerend. Wij staan met een open blik in de wereld en zijn nieuwsgierig: daarom is er altijd een informatief deel met vaak een gastspreker of een bijdrage van de eigen leden.