Amerikaanse toestanden

Democratie van het Wilde Westen

Een derde lezing georganiseerd door Rotary Purmerend-Waterland, dit keer over Amerika. Een land dat verscheurd wordt door politiek steeds grotere kloven, dat zich steeds meer lijkt af te keren van Europa, met alle gevolgen voor ons van dien. We zijn als geen ander land in Europa (misschien met uitzondering van Engeland) zo beïnvloed door de Amerikaanse cultuur (muziek, voedsel, film, taal).

Lezing op 13 maart

Om dit alles wat helder te krijgen is Kenneth Manusama gevraagd om in zijn lezing op 13 maart alles te duiden, vanuit verleden, maar met een scherp oog op de huidige ontwikkelingen. De heer Manusama is een expert op dit terrein, veelgevraagd columnist en spreker. Tevens heeft hij les gegeven op diverse universiteiten. Zijn boek ’Democratie van het Wilde Westen’ is op 27 februari verschenen.

Actuele lezingen georganiseerd door Rotary

Nadat Rotary Purmerend-Waterland in november en januari al een tweetal lezingen organiseerde onder prima belangstelling is deze lezing de derde in een reeks. Een reeks die de komende maanden aan nog een aantal interessante onderwerpen aandacht wil geven. Iedereen die belangstelling voor dit onderwerp heeft wordt uitgenodigd. U hoeft dus geen lid te zijn van Rotary. De toegang is gratis en de lezing zal plaats vinden in Restaurant Spijkerman in Purmerend, op woensdagavond 13 maart. Aanvang lezing om 20 uur, inloop vanaf 19.45 uur.

Graag wel van te voren even aanmelden via mail: rcpurmerendwaterland@gmail.com, onder vermelding met hoeveel personen u komt.

Mocht u nog wat meer willen weten over de lezing of over Rotary (Welkom bij RC Purmerend- Waterland (rotary.nl)) , graag ook via mail: rcpurmerendwaterland@gmail.com