Concert aan de waal brengt €100.000,- op voor Kinderziekenhuis Sophia

'Concert aan de Waal'

Brengt €100.000,- op voor Kinderziekenhuis Sophia

Ridderkerk - Het jaarlijkse 'Concert aan de Waal' bracht op 16 september 2023 opnieuw een gedenkwaardige avond vol muziek en solidariteit naar de oevers van de Waal. Onder het genot van optredens van getalenteerde artiesten en de steun van genereuze sponsors en donaties uit de gemeenschap, slaagde het evenement van Rotary Ridderkerk erin om een bedrag van €100.000,- op te halen ten behoeve van het Kinderziekenhuis Sophia in Rotterdam.

Het 'Concert aan de Waal', een jaarlijks terugkerend evenement en voor de 2emaal georganiseerd door de Rotary Ridderkerk, brengt mensen samen voor een avond van muziek en een betekenisvolle sociale bijdrage. Dit jaar was geen uitzondering, met een line-up van zeer getalenteerde artiesten waaronder Ruth Jacott, OG3NE, Thomas Berge, Marnix Emanuel, Guus Bok met zijn 7-koppige band, Shirma Rouse, DJ Charleon met saxofoon en als klapper van de avond; DJ La Fuente. Dit alles gepresenteerd door Wendy Kristy. Het succes van de avond was mede te danken aan de mooie woorden van de burgemeester van Ridderkerk; Marco Oosterwijk en de genereuze steun van sponsoren wiens betrokkenheid bijdroeg aan het realiseren van het ambitieuze streefbedrag. Bovendien werden donaties van individuen en bedrijven vanuit de gemeenschap met open armen ontvangen en droegen ze bij aan het behalen van dit resultaat. Tijdens het evenement werden ook diverse veilingkavels en loterij prijzen aangeboden, variërend van gesigneerde memorabilia tot unieke ervaringen. Deze veiling, was een groot succes en leverde een aanzienlijke bijdrage op voor het goede doel. Het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam zal de opbrengst van €100.000,- gebruiken om belangrijk darmonderzoek voort te zetten en de zorg voor zieke kinderen met deze klachten verder te verbeteren.

BEELDEN:

NB Foto's van de avond zijn beschikbaar op de volgende link en vrij te plaatsen onder vermelding van BBothPhotography,