Meer kennis meer Rotary

MEER KENNIS, MEER ROTARY! DAAROM: ROTARY LEADERSHIP INSTITUTE (RLI)

/var/folders/kt/zv62mkx92mv79n13x1w0v_8m0000gn/T/com.microsoft.Word/WebArchiveCopyPasteTempFiles/mailing-9.jpg

De gecertificeerde trainers van ons district 1600. In het midden coördinator Anja Berkelaar.

Het Rotary Leadership Institute (RLI) heeft als doel om leden van Rotaryclubs door interactieve trainingen meer Rotarykennis te geven. Het idee daarachter is dat meer kennis over Rotary leidt tot meer plezier in en meer effectiviteit van onze wereldwijde organisatie. Voor wie? Iedereen die Rotary beter wil leren kennen en door eigen ontwikkeling en de aanzetten van RLI beter mee wil kunnen denken in het beleid van de clubs. Hoe? De opleiding van RLI Nederland neemt drie dagdelen in beslag en wordt door een team van je eigen district georganiseerd. Tijdens de workshops komen op een interactieve manier allerlei Rotaryzaken aan de orde. Iedere workshop staat op zichzelf en vormt een afgerond geheel. Na afloop ontvang je een oorkonde én de RLI-pin. Wanneer en Waar? Jaarlijks organiseert RLI Nederland workshops in de diverse districten.

Opgeven voor de komende RLI-trainingscyclus kan nu al bij Anja Berkelaar: “Ik moedig de clubs aan de (kleine) kosten die hieraan zijn verbonden voor clubrekening te nemen.”