Park Rusthoff in BinnensteBuiten

DONDERDAG 16 JANUARI

PARK RUSTHOFF IN BINNENSTEBUITEN

Sassenheim. Woensdag 30 oktober j.l. heeft een cameraploeg van het populaire KRO-NCRV televisieprogramma “BinnensteBuiten” gedurende de gehele dag opnamen gemaakt in Park Rusthoff in Sassenheim. Aan bod komt hoe het park op initiatief van de inwoners van Sassenheim geheel is gerevitaliseerd, de grote betrokkenheid van Rotary Club Sassenheim en dat het park geheel door vrijwilligers wordt beheerd. In het gehele park zijn opnamen gemaakt van de mooiste plekken. Ook de Heemtuin en de Kinderboerderij kwamen aan bod. Tevens de vrijwilligers van de woensdagploeg, welke drukdoende waren (foto van Kees Guldemond) met het verwijderen van de vele gevallen bladeren. In de Schooltuin werden uitgebreid opnamen gemaakt van de schoolkinderen die bezig waren met het winterklaar maken van hun tuintjes.

De uitzending was op donderdag 16 januari 2020 om 18.50 uur op NPO2.