xx

Rosé actie!

DIRECT BESTELLEN?

DAT KAN VIA ONZE WEBSHOP OP WWW.ROTARY-SCHOONHOVEN.NL

Het voorjaar en zomer van 2024 kunnen niet meer stuk met zo’n geweldige rosé. Hij smaakt niet alleen heerlijk, je ondersteunt ook een goed doel!

De Rosé

Smaakvolle Syrah rosé met een mooie, diepe rosékleur. Heerlijk verfrissend met veel klein rood fruit, zoals aardbeien, kersen en frambozen. Ook een lichte kruidigheid. Opwekkend en volfruitig van smaak.

Spijs & moment

Verfrissend én smaakvol tegelijk. Dat maakt deze rosé tot een wijn voor verschillende momenten. Bij de lunch (met een salade met geitenkaas en gerookte kip), op het terras, bij de borrel (met een garnalenhapje) of bij het avondeten (bij een licht Aziatisch gerecht of een vissige paella). Kies maar uit!.

Past goed bij: maaltijdsalade, geitenkaas, kip, Aziatische gerechten, paella

Korte omschrijving

Plezierige rosé, vol van smaak en met een lichte kruidigheid

LaCheteau

LaCheteau is een handelshuis in de Loire. Tevens zijn zij producent van een aantal zeer populaire huiswijnseries waarvan een deel van de wijn ook in de Languedoc word aangekocht. LaCheteau is het grootste handelshuis voor stille wijnen in de regio Val de Loire. Het produceert wijnen in diverse appellations in het Pays de Nantes, Anjou en Touraine, alsmede vins de pays. Vinival is zelf eigenaar van 240 hectare wijngaard en koopt daarnaast nog eens druiven van 500 telers.

Bestellen kan bij een van de leden van Rotary Schoonhoven of via webshop www.rotary-schoonhoven.nl.

Tip: mooi om weg te geven als relatiegeschenk!

Het goede doel: Scouting Olivier van Noort II Deze groep scouts moeten een nieuw clubgebouw realiseren. Rotary draagt met het roséproject bij aan de PV-panelen (zonnepanelen) op het dak. Duurzaam en fijn voor de lange termijn!

Afbeelding met schets, tekening, kunst, zwart-wit

Automatisch gegenereerde beschrijving