Krijn Westerburgen nieuwe voorzitter

Tilburg 3 juli 2023 - Op zondag 2 juli heeft de bestuurswissel van onze Rotary Club plaatsgevonden. Tijdens een actieve bijeenkomst op Aquabest droeg Bas Laugeman zijn functie over aan Krijn Westerburgen.

Krijn heeft gekozen voor het thema: "Van binnen naar buiten". Op de dag van de bestuurswissel is hier een letterlijke draai aan gegeven. In zijn bestuursjaar wil Krijn de club meer zichtbaar voor de buitenwereld laten zijn.

Niet alleen de leden, maar het gehele gezin is welkom op dit gezellige treffen. Door de jeugd en enkele sportieve leden werd er volop gebruik gemaakt van de mogelijkheid tot waterskien. Het weer was goed en het eten van de barbecue vulde onze magen. Kortom, een fijne middag!