Leden nemen afscheid

Tilburg 11 juli 2023 - Rotary Tilburg Triborch heeft aan het einde van dit verenigingsjaar afscheid genomen van een aantal leden.

Gedurende het jaar hadden Vincent van den Dungen, Melanie van den Berg en Sabrina van Bemmelen aangegeven geen passende invulling te kunnen geven aan het lidmaatschap.

Wim Schonk en Jan Hein Hoogers hebben na respectievelijk 41 jaar en 29 jaar afscheid genomen. Zij gaven aan ruimte te willen geven aan jonge instroom, die nodig is voor de continuiteit van de club.

Ook Jesca Smulders heeft de club, na zich 10 jaar lang verdienstelijk te hebben gemaakt voor de Rotary,  uitgezwaaid.

Rotary Triborch wil via deze weg hen allen nog hartelijk danken voor hun inzet, en hun veel succes en een goede gezondheid wensen.