Fantastische afsluiting van Sterren Stralen 2023

Tijdens de verloting waren er vele prachtige prijzen te winnen met als jaarlijks hoogtepunt een flatscreen televisie aangeboden door Stichting Kabelnet Veendam.

Veilingmeester Peter Feiken wist op deskundige wijze de belangeloos ter beschikking gestelde kunstwerken, waaronder een originele Anton Heyboer, aan de man te brengen.

Maar niet alleen door de verloting en de veiling werd de opbrengst van de actie tot grote hoogte opgestuwd.
Ook andere activiteiten zoals de soepverkoop op de kerstmarkt en de geheel verzorgde maaltijden bij Mart en Heidi Drissen thuis, waarmee zij dit seizoen €1950,= konden doneren, zorgden er voor dat we een schitterend eindbedrag binnenhaalden.

Een cheque ter waarde van €15000,= konden we aanbieden aan het goede doel van dit jaar, de Stichting Kinderhulp en De Basis Veendam. Het bedrag komt in zijn geheel ten goede aan activiteiten voor 'kinderen in de knel' in Veendam.