25 mei - Heuvelrug Wandeltocht

Ook in 2024 organiseert Rotaryclub Veeenendaal Regio de Heuvelrug Wandeltocht.

De Heuvelrug Wandeltocht gaat langs de mooiste plekjes van het Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug. Doordat er verschillende rustpunten op deze mooie plekjes zijn gesitueerd, geniet u samen met andere wandelaars optimaal van al het moois de natuur te bieden heeft.

De opbrengst van de Heuvelrug Wandeltocht gaat in z’n geheel naar goede doelen. De organisatie doet er dan ook alles aan om zoveel mogelijk gesponsord te krijgen zodat het inschrijfgeld laag kan blijven, maar we toch een hoogwaardige, professionele en een wandeltocht van goede kwaliteit kunnen organiseren.

Om het u eenvoudig te maken aan de start kunt u zich vooraf al via deze website inschrijven, zodat u bij aankomst aan de start vrijwel direct kunt vertrekken. Blijf via onze nieuwsbrief op de hoogte van de start van de inschrijving.

Op de website vindt u informatie over bijvoorbeeld de verschillende afstanden of hoe u zich ook als organisatie of groep kunt inschrijven.