Aanmelden Open Rotary Bijeenkomst

Bij Rotary Club Velsen is er op 21 maart 2024 om 12.00 uur, in restaurant Bosbeek een lunch bijeenkomst waarbij iedereen welkom is! De deelname is gratis. Zo kun je op een zeer laagdrempelige wijze kennismaken en stellen wij ons als Rotary Club Velsen graag aan je voor.

Thema van de bijeenkomst:

Ontwikkelingen woningmarkt

Door Jan-Karel van Waalwijk van Doorn

Waarom Rotary?

Een belangrijk motto is: service above self, de filosofie van onbaatzuchtig vrijwilligerswerk

Elk jaar versterkt met het jaarthema. Wat je vak ook is, je kunt jouw professionele kennis en ervaring altijd inzetten voor onze goede doelen. Zo omstaat er onderlinge vriendschap én we maken de wereld mooier. Tijdens onze bijeenkomsten zijn erg regelmatig interessante sprekers die zorgen voor nieuwe invalshoeken. En ja ….. het is ook gezellig.

Geïnteresseerd? Vul het onderstaande formulier in. Je wordt dan door ons teruggebeld of gemaild.

Alvast van harte welkom

Betty Krab-Schouten.