Nieuwe functies in de Rotary app.

Op 12 december wordt de oude Rotary APP inactief.

Sinds 3 september waren zowel de oude als de nieuwe APP actief. Alle clubleden moeten dus nu echt met de nieuwe APP aan de slag.

Alle Nederlandse fellows hebben vandaag een herinneringsmail gekregen om de nieuwe APP te installeren. Er wordt op 12 december ook meer functionaliteit in de APP geïntroduceerd:

Aanmelden “ Nog niet bekend”

Maak je een meeting aan dan staan voortaan alle leden op "Nog Niet Bekend”. Zo kan je zien wie zich aan of afgemeld hebben.

Herinnering  niet aan/afgemeld

In het systeem staat nu standaard ingesteld dat 2 uur voor sluiting van de aanmelden  een mail herinnering wordt gestuurd aan de leden die nog niet hebben gereageerd.

Makkelijk mailen tbv een meeting

In LeAd kan je eenvoudig de personen met status aangemeld, afgemeld, nog-onbekend, gasten, of alle genodigden een mail sturen.

3 extra notities bij een meeting

Maak je een meeting aan dan kan je 3 extra velden toevoegen aan de uitnodiging b.v voor eetvoorkeur, parkeerkaart etc. De genodigde kan dit bij aanmelding dan invullen en deze velden komen terug op het meetingoverzicht.

Aangeven gasten

Je kan nu de naam en mailadres van de gast aangeven in de meeting. Elk lid kan een gast opgeven.De secretaris kan de gasten een mail sturen via LeAd (dus niet via de APP)

Verjaardagen

Die staan onder het hamburgericoontje rechtsboven het eerste scherm van de APP