Sing a long

Rotary-leden zorgen voor aangename brunch

4 June 2023, 13:12 uur
uit Voorburgs dagblad

mainImage

De medewerkers van de Rotary vanochtend bij de meezingbrunch voor ouderen.

De 'Sing-A-Long' Stadsbrunch is vanochtend op het festivalplein van A Walk Down Town bijzonder druk bezocht.

Zo'n 150 inwoners, waaronder tientallen ouderen, genoten in de zon van een brunch, koffie, thee en andere consumpties. Dit gebeurde onder muzikale begeleiding. De Rotary was met een groot aantal vrijwilligers aanwezig om alles in goede banen te leiden. Zo werden de bezoekers door de Rotary-leden opgevangen en van een tasje met brunch als inhoud voorzien. Onder leiding van Lex Oostendorp werden tientallen ouderen uit de diverse tehuizen gehaald en naar het Stationsplein in Voorburg gebracht om het evenement mee te maken.

Het was dan ook een aansprekende actie van de Rotary, waardoor meer dan honderd inwoners een gezellige ochtend hadden.