Sri Lanka Support

Rotary Club Zierikzee ondersteunt het project Sri Lanka Support al een aantal jaren.

Dankzij onze jaarlijkse donatie kan door een van de Nederlandse medewerksters van dit project, die regelmatig vanuit Middelburg een aantal maanden per jaar op Sri Lanka verblijft, een tweetal kinderen voorzien worden van schoolspullen.

In de nieuwsbrief van het project wordt vermeld wat de kinderen krijgen en getuigen de foto’s die meegezonden worden van onze twee kinderen dat zij ook daadwerkelijk verblijd worden met een gevulde rugtas of iets anders wat zij nodig hebben. In de afgelopen jaren kregen zij bijvoorbeeld een fiets.

Na een lastige periode vanwege corona is het nu weer mogelijk voor de medewerkster om ter plekke te komen en met eigen ogen te zien hoe het de kinderen vergaat.

C:\Users\Eigenaar\Documents\Rotary\PR en website\227 Sammani Gethmee 2022 nov (2).jpg C:\Users\Eigenaar\Documents\Rotary\PR en website\00 schooltassen 3.jpg