Stichting Community Service Rotaryclub Zoetermeer

Algemene gegevens:

RSIN nummer: 802192397

Correspondentieadres: Berlageplan 41, 2728 EC Zoetermeer; e-mail csrotaryz@gmail.com

Bestuur: W.L. Boone – voorzitter

L.M. van der Meer - secretaris

mr. M.A. de Oude – penningmeester

Bankrekening: NL33RABO0160195543

Doelstelling:

De Stichting is opgericht vanuit de Rotaryclub Zoetermeer met het doel gelden in te zamelen uit giften van Rotaryleden en derden, sponsoring en fundraising activiteiten. De ingezamelde fondsen worden aangewend voor steun aan allerlei maatschappelijke organisaties en “goede doelen”, zowel in de Zoetermeerse gemeenschap als daarbuiten. De keuze van de te steunen organisaties of projecten vindt plaats door een bestuur dat bestaat uit leden van Rotaryclub Zoetermeer, doch dat zelfstandig handelt en beslist. De Stichting is geclassificeerd als een ANBI. (Algemeen Nut Beogende Instelling)

De bestuurders ontvangen geen financiële vergoeding voor hun werkzaamheden en de Stichting heeft geen betaalde medewerkers.

Activiteiten:

Regelmatig worden bedragen uitgekeerd aan allerlei doelen en voor verschillende projecten. Daarnaast wordt er regelmatig door de leden van de Rotaryclub een groter bedrag bijeen gebracht en in de kas van Community Service gestort voor een specifiek geselecteerd doel. In voorgaande jaren werden zo grotere bedragen uitgekeerd voor bv. een natuurspeeltuin voor de Zorgboerderij van Zoetermeer, het Hospice te Zoetermeer, de wereldwijde Rotaryactie voor het uitbannen van Polio, het Rode Kruis, afd. Zoetermeer-Benthuizen en een plantenkas voor het opvangcentrum van Stichting Activisie in Zoetermeer.

Een overzicht van bijdragen in het verleden vindt U hier.

Het laatste financieel overzicht vindt U in FINANCIEEL VERSLAG 2020-2021.