Rotary Club Zutphen algemene info

ROTARY CLUB ZUTPHEN ALGEMENE INFO

Rotary Club Zutphen

Rotary Club Zutphen is opgericht in 1929.

De clubbijeenkomst is wekelijks op maandagavond van 18.30 tot 20.00 uur in de Wijnhuistoren in Zutphen. Een vriendschappelijke samenzijn met interessante en informatieve programma's.

Ons jaarlijks terugkerend evenement is de Rally. De opbrengst van dit evenement komt ten goede aan diverse goede doelen. Ons jaarlijkse handjes uit de mouwen project is NL DOET. Voor uitgebreidere informatie zie Projecten Info en Activiteiten.

Rotary Club Zutphen telt op dit moment (juli 2019) 29 leden. Wij zijn een gemengde club.

Vier dochterclubs: Rotary Club Rheden-Rozendaal (1953), Rotary Club Eerbeek-Zutphen (1978, opgeheven 2023), Rotary Club Gorssel-Zutphen (1981), en Rotary Club Vorden-Zutphen (1990).

Twee zusterclub in buitenland: Rotary Club Hamm in Duitsland en Rotary Club Margate in Engeland.