Betty Krab-Schouten, voorzitter voor het clubjaar 2023-2024,
heet u van harte welkom op de website van Rotary Club Velsen.

RC Velsen

Restaurant Boschbeek en de Theeschenkerij zijn vaak de plekken van samenkomst! Rotary Club Velsen komt elke donderdag bij elkaar. Regelmatig hebben wij een interessante spreker. Bent u geïnteresseerd in een lezing uit ons programma of wilt u gewoon eens aanwezig zijn bij een clubbijeenkomst om te kijken of het lidmaatschap van de Rotary Club Velsen iets voor u is? Dan kunt u contact opnemen met Secretaris@rcvelsen.nl.  Als u uw telefoonnummer in de mail zet, bellen we u zeker terug.

Meer weten over onze club, of de Rotary in het algemeen? Lees meer via deze link

Onze aanraders

- Op 21 maart vindt de Open Club Bijeenkomst plaats. Dit is een ‘gewone’ Rotary bijeenkomst, waardoor je een indruk krijgt van Rotary Club Velsen. Meld je aan via de onderstaande knop!