Donatie aanvragen: hoe doe je dat?
Pé & Rinus 8 december 2023 in Theater De Klinker
Sinterklaasactie
Boeken- en Platenmarkt
Winterberg 2023
Afval verzamelactie tegen plastic soup
Gratis theatervoorstellingen voor de jeugd
PUZZEL '100 JAAR ROTARY IN NEDERLAND
BESTELLEN...

Rotaryjaar 2023-2024

Verkoop ‘EndPlasticSoup’-puzzel (II) is beëindigd.

December 2023 is onze 2e puzzelactie, met als thema Zomerkamp, ten einde gekomen.

De verkoop is definitief gestopt.

Wederom hebben we genoten van een fantastische actie voor het goede doel, waaraan we  hebben samengewerkt met onze partnerclub in Leer (DE).
De opbrengst van deze puzzelactie zal ten goede komen aan een nog nader te bepalen schoonwaterproject in onze mooie regio, waarover later nader bericht volgt.

Boeken- en Platenmarkt

🎉 De boeken- en platenmarkt, die op 23 september 2023 werd gehouden, leverde ruim €2000 euro op voor Wijkresto Winschoten

Zaterdag 23 september 2023 organiseerde Rotary Winschoten een boeken – platenmarkt en daar kwamen veel bezoekers op af. De boeken- en platenmarkt heeft ruim €2000 euro opgeleverd.
De gehele opbrengst is beschikbaar gesteld aan de Wijkresto in Winschoten.

Wijkresto

Wijkresto is een initiatief van het Leger des Heils, Lentis, protestants kerken Nederland en sociaal werk Oldambt. Het doel is mensen samenbrengen en tegen een bescheiden bedrag een gezonde maaltijd aan te bieden. Met de aankoop van boeken en platen werd dit goede doel gesteund.

UNIEKE VOORSTELLING Pé Daalemmer en Rooie Rinus

Een nagenoeg uitverkochte zaal in Cultuurhuis De Klinker vrijdag 8 december 2023!
Het was een fantastische avond met een prachtig en vermakelijk (kerst)verhaal van Erik Hulsegge over zuster Riekje, verpleegkundige in de jaren ‘60 in het St. Lucas Ziekenhuis in Winschoten. Op Kerstavond knipoogde de Barmhartige Samaritaan haar boven de ingang toe 😉

Vervolgens wisten Pé & Rinus als vanouds de lachsalvo’s van het publiek op hun hand te krijgen.

De avond stond in het teken van de terugkeer van de Barmhartige Samaritaan (kunstwerk) in 2024 in het centrum van Winschoten.

Winschoten

De clubbijeenkomsten worden gehouden op maandag (inloop vanaf 17.30, aanvang 18.00 uur).