FEESTELIJK KERSTDINER

Het was weer groot feest tijdens het Kerstdiner voor Soos de Cirkel, dat op 20 oktober werd georganiseerd door Rotary AMU.

Zo’n 80 feestelijk verklede leden van Soos de Cirkel en hun begeleiders werden ontvangen in de sfeervolle, met veel kaarsen verlichte, zaal van de Strooppot in de Hoef. Er volgende een heerlijk diner gereserveerd en gesponsord door de Rotary-leden. De aanwezigen werden verrast door een prachtig kersttoneelstuk, opgevoerd door de Soos-leden. Aan het eind van de avond ging iedereen uit z’n dak tijdens de muziek van de dj. De traditionele polonaise en roeien op ‘We hebben een woonboot” verhoogden de feestvreugde.

Soos de Cirkel werd 34 jaar geleden opgericht om wekelijks een gezellig ‘avondje uit’ te organiseren voor verstandelijk gehandicapten van alle niveaus uit regio de Ronde Venen.

Onder begeleiding van tientallen vrijwilligers komen zo’n 70 personen op dinsdagen bij elkaar. Tijdens deze avonden worden er tal van activiteiten georganiseerd, zoals knutselen, disco- en bingo-avonden, dartswedstrijden, spelletjes en cursussen.