30 januari 2024: Beroepenmarkt Amersfoort 2024

Ook dit schooljaar organiseert Rotaryclub Amersfoort-Regio weer de Beroepenmarkt Amersfoort en wel op 30 januari 2024.

Het doel van de Beroepenmarkt is om leerlingen in de bovenbouw de kans te geven met verschillende beroepen kennis te maken om zo het zoeken naar een geschikte vervolgopleiding gemakkelijker te maken.

Afbeelding met overdekt, kleding, muur, persoon

Automatisch gegenereerde beschrijving

Tijdens de beroepenmarkt zullen circa zeventig verschillende beroepen worden gepresenteerd. Enthousiaste vakmensen vertellen in drie rondes van dertig minuten elk, de fijne kneepjes van hun vak met alle voor- en nadelen, kennis en kunde die daarbij komen kijken. Leerlingen kunnen zich voor elke ronde bij een ander beroep inschrijven. Ze kunnen dus op deze avond naar maximaal drie presentaties luisteren. Natuurlijk is er tijd genoeg voor vragen en discussie.

Afbeelding met kleding, overdekt, meubels, stoel

Locatie: Corderius College, De Ganskuijl 105, 3817 EZ Amersfoort

Datum: dinsdag 30 januari 2024

Tijdstip: 19u00 – 21u30

Afbeelding met persoon, vloer, binnen, plafond

Automatisch gegenereerde beschrijving

U vindt meer informatie over de Beroepenmarkt en over de inschrijving daarvoor door hie te klikken.

Afbeelding met persoon, vloer, binnen, mensen