Activiteiten

Het motto “Service above self” staat voor de humanitaire geest waarin leden van Rotaryclubs zich vrijwillig inzetten om de maatschappij waarin zij leven te dienen.

Om aan de voor lokale en internationale projecten benodigde middelen te komen organiseert RANA verschillende fonds wervende activiteiten. Zo is er in de afgelopen jaren een aantal keren een auto puzzelrit georganiseerd, zijn paaseitjes verkocht en zijn er concerten georganiseerd. RANA is één van de serviceclubs die mede het jaarlijkse Parkgolf evenement in Amstelveen verzorgen.

Kenmerkend voor Rotaryclub Amstelveen Nieuwer-Amstel (RANA) is de informele en vriendschappelijke sfeer waarin de clubleden elkaar wekelijks ontmoeten en gezamenlijk uitvoering geven aan de avenues van Rotary. Een deel van de activiteiten die de club ontplooit is erop gericht die “fellowship” te onderhouden. We darten en bowlen, leden en hun gezinnen ontmoeten elkaar op familiedagen en het jaar wordt afgesloten met het traditionele decemberdiner voor leden en partners.