Werk aan de winkel in de beleefuin van het Dijkhuis

Werk aan de winkel in de Beleeftuin van het Dijkhuis in Bathmen

"Spring is in the air’ en dus is het werk in de beleeftuin bij woon- en zorgcentrum ‘t Dijkhuis in Bathmen weer begonnen.

Inmiddels is er al weer twee dinsdagmorgens gewerkt door een vaste groep enthousiaste vrijwilligers. Iedereen stond te trappelen om te beginnen en het opruimen en snoeien schiet lekker op.

Tot de werkzaamheden in het voorjaar behoort ook het schoonmaken van de 18 mussenhotels in de kleuren van de Bathmense vlag.

Vrijwilliger Bertus is degene die graag en vaak op de ladder klimt dus zo ook voor deze klus. Fijn op tijd want binnenkort zoeken de mussen weer een lekker plekje om hun eitjes te leggen. Op de foto is te zien dat de kleine gevederde vrienden vorig broedseizoen dankbaar gebruik hebben gemaakt van deze nestgelegenheid, de bouwwerkjes zijn weer wonderschoon om te bekijken. Echte kunstwerkjes!