Rotary Classic Car Rally 2006

RCCR 2006 Rotary Classic Car Rally 2006

De Rotary Club Bussum heeft op 27 mei 2006 voor de derde achtereenvolgende keer een rally georganiseerd, waarvan de deelname openstond voor equipes met een oldtimer, die ouder is dan 25 jaar.

De start vond plaats bij het kasteel de Hoge Vuursche tussen Baarn en Hilversum en de rally eindigde bij huize Doorn te Doorn; De rally werd onderbroken voor een lunch en theepauze. Op het eindpunt werden de deelnemers onthaald op een borrel en een eenvoudige maaltijd.

Het totale opbrengst van de rally bedroeg euro 25.000,- en is ten goede gekomen aan het onderzoeksproject van de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting (Taai slijm ziekte). De rally is ondanks het slechte weer, de enthousiaste 143 deelnemers en een goede organisatie een groot succes geworden.

Voor de website van het goede doel de NCFS klik HIER

Voor foto's van de deelnemende oldtimers klik HIER

Voor nog meer foto's klik HIER