Guido Rijninks

Overwinning

Dit schilderij is door Lou Thissen gemaakt in 2007 en heeft een diameter van 202 cm. Dit schilderij is voorgekomen uit mijn jaarthema. Het is gebruikt bij de PETS. Van het schilderij is een kaart gemaakt door Jan Hol dat als presentje bij speciale gelegenheden wordt overhandigd.

Persoonlijke gegevens:

Guido Rijninks, geboren en getogen Amsterdammer maar thuis in het zuiden. Mijn kennismaking met Rotary is de oprichting van Rotaract Mijdrecht-Ronde Venen waarvan ik 3 jaar lid ben geweest. Daarna ben ik samen met Ans Pennartz naar Landgraaf verhuist. In 2002 ben ik lid geworden van Rotary Landgraaf. Een club die met het opnemen van vrouwen transformeerde tot jonge dynamische club. Na mijn voorzitters jaren ben ik betrokken bij jeugdprogramma’s waaronder de RYLA Rotary Youth Leaderschip Award). Op voordracht van mijn club mag ik als gouverneur het leiderschap voor Zuidoost Nederland, district 1550 op mij nemen in 2023-2024.