Hoe rechtvaardig is duurzaamheid?

Rotary Vocational Service seminar
24 september 2022
Leerhotel het Klooster Amersfoort

Hoe rechtvaardig is duurzaamheid?

Op zaterdag 24 september a.s. organiseert Vocational Service het seminar “Hoe rechtvaardig is duurzaamheid?”

Een intrigerend seminar waarin sprekers Ronald Hünneman, Merijn Tinga en Rotarian Erik Lammerts van Bueren je uitnodigen om, na hun aansprekende inleidingen, met elkaar in debat te gaan over duurzaamheid en hoe rechtvaardig is dat nu?

Ook Rotaracters leveren vanuit hun perspectief een actieve bijdrage aan deze dag. Na de lunch worden de discussies voortgezet en gaan we met elkaar onderzoeken welke actieve bijdrage wij als Rotarians kunnen leveren aan een duurzame wereld en samenleving. Ook is er de mogelijkheid een workshop te volgen hoe je praktisch invulling geeft aan Vocational Service in je club.

Noteer de datum of beter nog meld je NU aan via deze LINK of scan de QR code met camera

24 september 2022

Locatie: Leerhotel het Klooster in Amersfoort

Kosten: € 25,00 p.p.

Programma: Vocational Service Seminar 24-9-22.pdf

Sprekers

Ronald Hünneman, Filosoof en publicist, doceerde, onder andere, aan de Rijksuniversiteit Groningen en de Seniorenacademie. Hij verbindt graag het vermakelijke met het serieuze. Zo ook in zijn boek
Pijnlijke Contacten

Merijn Tinga, Plastic soup surfer, strijdt tegen plastic vervuiling. Met zijn campagnes richt hij zich op politiek en bedrijfsleven. Hij maakte de documentaire ‘De Plastic Paradox’ over zijn expeditie om de wereld plasticvrij te maken.

Erik Lammerts van Bueren, Rotarian, was directeur Bos- en Landschapsbouw bij Staatsbosbeheer en directeur van de stichting Tropenbos Internationa. Hij is lid bij Rotary Club Scherpenzeel-Woudenberg.

Wij zien je graag op op 24 september a.s.