Samen houden we jongeren aan boord

23 NOVEMBER 2022

VOOR IEDEREEN DIE MET JONGEREN LEEFT EN WERKT

SAMEN HOUDEN WE JONGEREN AAN BOORD

We horen dagelijks over de verontrustende toename van burn-out en depressie, met name bij jonge mensen. Ze hebben het gevoel dat hun problemen niet serieus genomen worden wat leidt tot meer stress. Dat betekent, naast het persoonlijke lijden, ook uitval in zowel studie als loopbaan.

Hoe kunnen we thuis, op school en op de werkvloer de juiste ondersteuning geven en hen ook aanmoedigen?

Leiderschapscoach Jakob van Wielink heeft hiervan zijn expertise gemaakt en is zowel nationaal als internatio­naal een veelgevraagd spreker op dit gebied. Jakob biedt handvatten om de volgende dag onmiddellijk toe te passen. Samen met Riet Fiddelaers-Jaspers, expert op het gebied van verlies en trauma, met wie hij diverse boeken schreef, geeft hij inhoud aan deze leerzame avond.

1 / 3
Afl. 27 Riet Fiddelaers-Jaspers - Werken met verlies en trauma in opstellingen vraagt traagheid

Locatie: Spoorlaan 9c te Heeze (op loopafstand van station) of online

19:30

opening

19:40

interactieve presentatie over mentale gezondheid van jongeren en jongvolwassenen

21:00

drankje, vragen en ontmoeting

21:30

afronding

Op deze avond leer je hoe je een secure base kunt zijn en zo uitval, burn-out en erger kunt voorkomen. De opbrengst van de avond komt ten goede van het project Storm, een preventief programma ter voorkoming van depressie en suïcidaliteit bij scholieren en aan 113, landelijk instituut voor suïcidepreventie. Deze benefietavond is een initiatief van Rotary Strabrecht.

Ticketprijs € 50,00 + € 1,80 verwerkingskosten.

Meld je aan en doe mee op 23 november.

Voor aanmelding op locatie: klik hier.

Of kijk op Eventbrite.nl Geen jongeren overboord

Voor aanmelding klik hier.

Of kijk op Eventbrite.nl Geen jongeren overboord online lezing